زلاتان: پی اس جی نباید این همه موقعیت خراب کند

http://u.goal.com/306800/306845_heroa.jpg

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل آژاکسیو، تیمش را به خاطر از دست دادن موقعیت ها مورد انتقاد قرار داد.

شاگردان بلان که در هفته ابتدایی مقابل مون پلیه هم به سختی به یک تساوی رسیده بودند، شب گذشته هم تنها به لطف گلزنی ادینسون کاوانی از یک شکست خانگی گریختند.

ستاره سوئدی اعلام کرد که نباید از دست دادن امتیاز در دیدار مقابل آژاکسیو را تنها به پای بدشانسی گذاشت و از هم تیمی هایش خواست تا مسئولیت این نتیجه را بپذیرند.

زلاتان به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم ما تیم برتر میدان بودیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

ما موقعیت های زیادی داشتیم و گفتن اینکه آنها خوش شانس بودند یا دروازه بان خوب کار کرد، درست نیست. وقتی این همه موقعیت دارید، باید بیشتر گل بزنید. ما در این دیدار نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم.

فکر می کنم کاوانی گل فوق العاده ای زد اما در نهایت ما فقط یک امتیاز گرفتیم.

ما باید همچنان به سختی کار کنیم تا ریتم مورد نظرمان را به دست بیاوریم. باید بهتر کار کنیم و وقتی صاحب موقعیت می شویم، گل بزنیم.

فکر می کنم کاوانی بازی خوبی پشت سر گذاشت و گل فوق العاده ای زد. این اولین گل او در پارک دو پرنس بود و می تواند تصور کنم که چه احساسی دارد زیرا من هم در اولین بازی خانگی پی اس جی گل زدم. احساس فوق العاده ای بود.

او گل های بیشتری به ثمر خواهد رساند و من نگران این مسئله نیستم. وقتی تیم بهتر کار کند، مهاجمان هم بهتر می شوند. این شروع خوبی برای او بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392 ا 22:29 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.